vrijdag 21 juni

22 juni 2013 - Mojave, California, Verenigde Staten

De foto's van de afgelopen dagen en de komende tijd staan onder het tabblad foto's (bovenaan de pagina naast reisverhalen). Ik krijg ze niet meer onder de verhalen, sorry.

De afgelopen dagen slecht internet gehad, dus niet veel op het blog kunnen zetten. Nu zitten wij in het Best Western Motel in Mojave.

Woensdag vertrokken wij uit Cambria naar Exeter. Weer prachtige dingen gezien onderweg, mooie bergen, 1 black bear, ontzettend hoge bomen.

Donderdag verbleven wij in een hotel midden in het bos. We moesten de auto helemaal leeg halen, ook het verborgen snoep en lege verpakkingen. Dit alles om een beer niet in verleiding te brengen om je auto te slopen. Het was het simpelste hotel waar we ooit in hebben gezeten, geen tv of internet en een badkamer uit de jaren vijftig :) Voor het eerst best lekker geslapen, maar weer vroeg wakker. Ron kwam om half 6 (de tijd volgens de wekker in de kamer) de kamer binnen nadat hij een stukje was gaan lopen. Hij ging douchen en ik daarna. Hij zei dat het raar was dat het daar veel later licht werd als ergens anders. Dus toch maar even op de tab gekeken hoe laat het daar op was en wat bleek? Het was half 5. Nou ja, we waren toch klaar dus de auto ingepakt en om 5.51 waren wij op weg naar Mojave. Vanmiddag naar het Red Rock Canyon State Park geweest en oh, wat is dat daar mooi zeg!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl