vrijdag 5 juli

5 juli 2013 - Idaho Springs, Colorado, Verenigde Staten

Nou, dat was het was het weer dan. De laatste vakantiedag in Idaho Springs :(  Bij Arthur, een oud Rotterdammmer die wij een aantal jaren geleden hebben ontmoet in de goudmijn. Gisteravond lekker uit eten geweest met hem en een stuk de bergen ingereden. Heerlijk, net als of je thuis kom. Hij komt ons straks ophalen en rijden dan naar Red Rocks, daar gaan we altijd even kijken als we hier zijn. Het is daar zo mooi en U2 heeft daar gestaan. Laat in de middag zet hij ons weer af bij zijn huis, daar staat onze auto. Dan rijden we naar het Casino Hotel in Black Hawk. Daar een klein beetje gokken, lekker eten en dan de laatste avond saampjes door brengen. Maar ach, het is maar voor een week en als Ron en Matthew dan weer thuis zijn, heb ik het weer druk genoeg. Veel was en veel verhalen.

Zondag komt Eline mij ophalen van Schiphol en blijft gelukkig nog wat bij mij. Kan haar de oren van de hoofd af praten, want als ik thuis kom wil ik toch wel wat tegen iemand kunnen zeggen :)

Bedankt allemaal voor het lezen van ons slecht bijgehouden (slecht internet) blog en het kijken van de foto's. En tot gauw