Aftellen naar 16 juni 2013

4 juni 2013 - Poortvliet, Nederland

Vandaag een echt begin gemaakt voor de vakantie, de koffers staan gepakt op een paar kleine dingen na. Ron heeft de afgelopen maanden alles geregeld, zoals de tickets, de huurauto en verschillende motels voor onderweg. Zijn echt aan vakantie toe na alle gebeurtenisse van de afgelopen maanden.

Zondag 16 juni vliegen we naar San Francisco en rijden via via naar Denver. Ik vlieg dan naar huis en Ron rijd met John mee naar Carlisle, een grote oldtimer meeting.

1. Dan Morton:
    11 juni 2013
    Marjo, sorry you won't be visiting with us 8^( But I will be glad to see Ron and John at Carlisle. I'll be bringing someone you may know with me! Tell Ron I hope to Skype with him Saturday before you leave. Have a great trip!
    Dan
  2. Irene:
    12 juni 2013
    Hoi keijtjes,

Jammer dat je weer eerder naar huis moet. Dat neemt niet weg dat jullie weer een geweldige reis gaan maken. Nog vier dagen en dan lekker weg. Op naar de mooie verhalen en foto's